
GINOP-8.3.5-18/B
Mikro-, Kis –és Középvállalatok Technológiai Korszerűsítése Célú
Hitelprogram a DALMA-SPED 2004 Kft. részére
Kedvezményezett neve:
Dalma-Sped 2004 Kft.
Forgóeszköz finanszírozás tartalmának rövid bemutatása és célja:
A projekt keretében a Dalma-Sped 2004 Kft. a forgóeszköz hitel felvételével a bérköltséget tudja megfinanszírozni, ezzel biztosítva vállalkozásunk zavartalan működését!
Hitelprogram azonosító jele:
GINOP-8.3.5-18/B

Korábbi projekt azonosítószáma:
GINOP-6.1.6-17-2018-00630
-
A kedvezményezett neve: DALMA-SPED 2004 Kft.
-
A projekt címe: Munkavállalói képzések megvalósulása a DALMA-SPED 2004 Kft.-nél
-
Vissza nem térítendő támogatás összege: 24 514 200 Ft
-
A támogatás mértéke: 100 %
-
A projekt tartalmának bemutatása:
A Dalma-Sped 2004 Kft. 100%-ban magyar magántulajdonban lévő szállítmányozási társaság. Fő profilunk: belföldre és Európa országaiba történő fuvarozás. Járműveink műholdas követőrendszerrel vannak felszerelve, ezáltal biztosítani tudjuk a gépkocsi pontos és azonnali helymeghatározását. Vállalkozásunk 2015 év tavaszán bővítette profilját, ettől az időponttól a Győr, Régi Veszprémi út 14-16 szám alatt egy 1200m2-es csarnokot üzemeltetünk, így lehetőségünk nyílt raktározásra is. Fő tevékenységünk TEÁOR 4941’08 Közúti áruszállítás. Célunk, hogy az alkalmazottak foglalkoztathatóságnak, a munkavállalók munkahelyi készségeinek és kompetenciáinak javítása révén növekedjen vállalkozásunk versenyképessége. A képzéseket a Dalma-Sped 2004 Kft –be és munkavállalóinkba történő befektetésnek tekintjük, mely befektetés a támogatásnak köszönhetően hamarabb megtérül. A sofőrök elméleti vezetéstechnikai tudását fejleszteni. Ezért jelen projekt keretében 48 fő sofőrünk vesz részt Kisáruszállító (Fktv.2§5. egyéb képzés) képzésben. Ez a képzés a 3,5 t maximális össztömeg alatti gépjárművel szállítói tevékenységet folytató személyeket készíti fel a feladataik magas színvonalú elvégzésére. A kereskedelemben egyre nagyobb teret nyer az online vásárlás, melynek köszönhetően a kis áru szállítói tevékenységet is mind szélesebb körben szükséges ellátni. Informatikai képzés megvalósításával – Ügyviteli és vállalatirányítási szoftver kulcsfelhasználója (Fktv.2§6. egyéb szakmai képzés) – munkatársaink képesek lesznek átlátni és alkalmazni az összetett funkcionalitású informatikai alkalmazások alapfunkcionalitásait. Továbbá kulcsfelhasználóként közreműködnek az összetett funkcionalitású informatikai alkalmazások bevezetésében, követelmények meghatározásában egészen a felhasználási szakaszig. A képzésben 3 fő munkavállalónk vesz részt. A képzés IPAR 4.0 tudást megalapozó képzés (ERP). Harmadik képzésünk, melyet jelen projekt keretében kívánunk megvalósítani, a Konfliktuskezelő problémamegoldó tréning (Fktv.2§6. egyéb szakmai képzés), mely vezetői kompetenciafejlesztés – konfliktusok kezelése, munkavállalók eredményesebb kezelése, döntések gyorsítását jelenti, stabilabb emberi erőforrást biztosít, hozzájárul a piaci pozíció erősítéséhez, valamint hatékonyabb munkavégzést, cégstabilitást eredményez.
A projekt fizikai befejezésének ideje: 2020.01.30.
